بالاترین لذت

بالاترین لذت در جهان کشف شد!!
 
طبق تحقیقات موسسه بین المللی روانشناسی فلوریدا(SFI) که نتیجه تحقیقات آن تابستان سال گذشته در مجله معتبرعلمی
article  scientific  چاپ شد نشان میدهد که از بین 500 هزارنفر از افراد دانشگاهی و شهروندان عادی بیشترین لذت انسانی راrelieve   (ریدن ) معرفی کرده اند.
 
طبق این نظر سنجی ، این پدیده برای اکثر پرسش شوندگان بهترین و بالاترین لذت و پس از آن غذا خورن و در رتبه سوم رابطه جنسی قرار دارد. محققان بر این باورند که عمل ریدن با لذت بالا تر به مکان و مسائل پیرامونش هیچ ارتباطی ندارد. طی این تحقیقات مشخص گردید انسان از خارج کردن عنصری که در یک فرایند شیمیایی تولید شده و از بدن خارج میکند بیشترین رضایت را از خود دارد و این امر باعث افزایش ضریب لذت در فرد میشود.
 
همچنین در این تحقیقات مشخص شد که انسان از بوییدن گاز ناشی از سوخت و ساز درونی (گوز) که خود تولید کرده بیشترین لذت را میبرد. در مقابل همان فرد از بوییدن گاز مشابه که تمام ساختارهای مولکولی  و چشایی (بوییدنی) که با محصول تولیدی خود یکسان است ( توسط فرد دیگری تولید شده ) دچار تهوع و دلزدگی میشود. حتی فرد از دیدن ماحصل سوخت و سازش در حین ریدن،  هرگز مشمئز نمیشود حال آن که همان محصول با همان ساختار شیمیایی را که دیگری تولید کرده ببیند مشمئز میشود.
 
همین تحقیقات نشان میدهد که فرد از آنچه که خود از درونش به بیرون خارج میکند لذت میبرد اما از خارج کردن  دیگران متنفر است( این مسئله در مورد آب دهان و یا آب بینی و فضولات داخل  بینی ، هم صادق است)
 
از این رو دانشمندان به این نکته هم پی برده اند که زنان به این دلیل که خود فرزندانشان را خارج میکنند بیشترین مهر و محبت را به انها دارند.