سنگ سنگ دل نیست




کاش سنگ بودم


می شکستم

خانه ای می شدم

خاک میشدم

غذایی میشدم


کاش سنگ بودم

تا

گرمای مادرانه خورشید را در خود جای دهم

و از محبت پدرانه ماه بشکنم


کاش سنگ بودم

تا

نوید شادی بخش برای مرده ای باشم


کاش سنگ بودم

اما سنگ دل نبودم


کاش سنگ بودم

سنگ در ننگ نیست

سگ سنگ دل نیست

سن سنگ کم نیست


ضربه دوسنگ بازی کودکانه است

بیدار کردن خوابیدگان است

سقف خانه ای برای مردگان است


کاش سنگ بودم




نظرات 1 + ارسال نظر
کربلائی پنج‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.aliakbar-fararat.com

سلام خسته نباشید از وبلاگ شما خیلی خوشم آمد به ماهم سری بزنید و اگر با تبادل لینک موافق بودید مرا با اسم هئیت جوانان حضرت علی اکبر(ع شهرک فرارت لینک کنید
(عید سعید فطر بر عاشقان مبارک باد)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد