...

نمایش رویاهای خلیج فارس به کارگردانی سیروس کهوری نژاد از روز جمعه ۲۶شهریور ماه به مدت ۱۲روزساعت۱۹در فرهنگسرای طوبی اجرا میشود


گروه هنری جی بل حاصل کار، طرح کار گروه شهرستان از طرف مرکز هنرهای نمایشی ؛ انجمن نمایش تهران است . این کار گروه در تاریخ 15 تیر ماه 89 به مدت 8 روز با آموزشهای مقدماتی توسط آقای بهرام تشکر کلاسه کار خود را در استان هرمزگان ( بندر عباس ) آغاز کرد.  در25 تیر ماه 89 تا 5 شهریور 89 با حضور سیروس کهوری نژاد  کار اصلی خود را  به مدت 40 روز دنبال می کند.


اعضای گروه

بازیگران مرد:

عبدالله دستان

رضا غریب زاده

داریوش گرمساری

مجید سرنی زاده

رضا فتحی مقدم

سعید موحدی

محمد حمزوی

مهدی رستمی

مهدی رحیمی

سعید احمدی

سعید محمودی

سعید استادی

اسماعیل شهری

فرهاد صادقی

اسماعیل احمدی

امین باصره

رامین ولی زاده


بازیگران زن:

فریده گرمساری

زلیخا محمدزاده

مرضیه باقری

ام البنین جایباش

الهه مریدی

فاطمه عابدی فر

فاطمه محب

هنگامه روشنایی

الهام علیزاده

زهرا حسین زاده

خدیجه حسین زاده

صدیقه کریمی

پریسا رضایی

نرگس جایباش


آهنگساز:بهروز حبیب زاده

منشی صحنه:نسرین لطفی

مدیر تولید:معین راشدی


نویسنده و کارگردان : سیروس کهوری نژاد

سنگ سنگ دل نیست




کاش سنگ بودم


می شکستم

خانه ای می شدم

خاک میشدم

غذایی میشدم


کاش سنگ بودم

تا

گرمای مادرانه خورشید را در خود جای دهم

و از محبت پدرانه ماه بشکنم


کاش سنگ بودم

تا

نوید شادی بخش برای مرده ای باشم


کاش سنگ بودم

اما سنگ دل نبودم


کاش سنگ بودم

سنگ در ننگ نیست

سگ سنگ دل نیست

سن سنگ کم نیست


ضربه دوسنگ بازی کودکانه است

بیدار کردن خوابیدگان است

سقف خانه ای برای مردگان است


کاش سنگ بودم